HTML

Jack

Friss topikok

  • Csillaglány (törölt): Igazad van, valóban nem létezik férfi és nő közt barátság. Egyszerűen képtelenség. Az egyik mindig... (2008.09.03. 12:16) Ez uhh bazd meg...
  • sandybell: hajrá:D (2008.08.03. 06:54) A legnagyobb ellenfelem saját önmagam...
  • onidaa: azért én gratulálok :) sokat készültél, minden mást háttérbeszoritottál és már ez győzelem... önma... (2008.08.01. 12:17) A vesztesek közt az eslő...
  • timber13: Ha érzed, hogy többre vagy képes, akkor tegyél is érte... Ne mástól várd a megváltást, azt csak Te... (2008.07.07. 11:29) Nem vagyok jól:/
  • onidaa: menj, és taposs magadnak egy új ösvényt... de ne felejtsd otthon a bozótvágót... mert szükséged le... (2008.04.14. 01:51) Félúton

Linkblog

A vesztesek közt az eslő...

2008.07.29. 02:08 :: jack12

Ezt a szöveget annak szokták mondani aki második, hogy mégis jobban hangozzon.. Pedig ez a legidegesítőbb főleg ha az ember 15centivel kap ki. Sőt az még rosszabb ha nyerhetett volna és a saját túlakarása miatt veszít. Nehéz feldolgozni h végig vezettünk és azért kaptunk ki, mert a cél előtt sikerült berúgnom a hajót:s Elvileg ez is szép teljesitmény, de én nyerni mentem oda és most veszteskét jöttem el. Viszont amit egyesbe nyújtottam arra büszke vagyok,első évesként bekerültem a döntőbe és nem csak azon múlt h melyik középfutamba kerülök ez jó dolog. Kár h annyira elfáradtam az előfutamok során h a döntőbe már nem volt semmi esélyem. Úgy érzem sikerült helyre raknom magamban, h van keresni valóm ebben a sportban és végre nem úgy néztek rám a parton mint akinek csak régen szerencséje volt és azért ment jól. Mostmár újra számolnak a nevemmel ami jó érzés, egyből máshogy nézik az embert:) Kicsit jól esett az előző csapataim előtt is bizonyítani. Sőt az is jól esett h rajt után az össze hajó eltünt mellőlünk és csak a hajók orrát láttam, tudtam h nem birjuk végig főleg az 500m-ert, de akkor is ez egy megfizethetetlen érzés 8 hajó előtt lenni, ennél már csak az jobb mikor te érkezel be a célba elsőként, körbe nézel és látod h igen, te nyertél! Ezért az érzésért küzdök! Most onnan közelitem meg a dolgot, hogy ha itt mi nyerünk annyira elszállunk magunktól, hogy még magunkat se ismerjük meg a tükör előtt:D Mindennek oka van...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jack012.blog.hu/api/trackback/id/tr53590365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onidaa 2008.08.01. 12:17:16

azért én gratulálok :) sokat készültél, minden mást háttérbeszoritottál és már ez győzelem... önmagad fölött :) ez az első lépés...
süti beállítások módosítása