HTML

Jack

Friss topikok

  • Csillaglány (törölt): Igazad van, valóban nem létezik férfi és nő közt barátság. Egyszerűen képtelenség. Az egyik mindig... (2008.09.03. 12:16) Ez uhh bazd meg...
  • sandybell: hajrá:D (2008.08.03. 06:54) A legnagyobb ellenfelem saját önmagam...
  • onidaa: azért én gratulálok :) sokat készültél, minden mást háttérbeszoritottál és már ez győzelem... önma... (2008.08.01. 12:17) A vesztesek közt az eslő...
  • timber13: Ha érzed, hogy többre vagy képes, akkor tegyél is érte... Ne mástól várd a megváltást, azt csak Te... (2008.07.07. 11:29) Nem vagyok jól:/
  • onidaa: menj, és taposs magadnak egy új ösvényt... de ne felejtsd otthon a bozótvágót... mert szükséged le... (2008.04.14. 01:51) Félúton

Linkblog

Pillanat

2008.02.24. 21:07 :: jack12

Nekem mikor ezt a szót mondják általában azok a pillanataim jutnak eszembe amikre szeretek emlékezni. Úgy gondolom h ezeket az élményeket senki nem veheti már el tőled, csak saját magad. Ma végre volt pár jó pillanatom, ahogy felkeltem láttam h szépen süt a nap aztán lementem evezni, margitsziget kört és nem tudom miért, de akkora látványosságot nyújtottunk az embereknek mintha még nem láttak volna kajakost, mindenki minket nézett, mutogattak ránk és fényképeztek:) Ez biztos h egy jó pillanatként fog megmaradni bennem. Utána felhivtam azt a lányt akiért mindent megtennék, de nem vette fel, már megint elkönyveltem h biztos nem akart velem beszélni... De már egyre jobban kezelem ezeket a dogokat, aztán végül vissza hivott amin teljesen meglepődtem. Megkérdeztem lenne-e kedve találkozni vagy vmi ilyesmi, de lányos zavaromban már nem is tudom pontosan mit beszéltünk, úgy éreztem rajta pozitiv a vissza jelzés és mintha nem 0 lenne, bár lehet h csak ezt akarom érezni. Utána meséltem róla edzés társamnak és megint úgy beszéltem róla még mielőtt össze jöttünk, áradoztam h igy úgy és barátom meg is jegyezte h biztos fontos lehet nekem az akiről igy beszélek, és h ez tök jó. Mondom nekem is az:)
Most az a gondolat fogalmazodott meg bennem h most azt irom amit neki szeretnék mondani vagy azt amit gondolok, de hogy ha azt amire gondolok akkor miért van bennem az a félsz h mi van ha olvassa? És vajon mit szól majd? Úgy érzem h maszk nélkül irok, és most nem vagyok erős, gátlástalan, nagyképű meg még sorolhatnám... Fura egy pillanat ez is:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jack012.blog.hu/api/trackback/id/tr36352967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása